lördag 15 maj 2010

score

För det första, jag har helt klart smittat av mig. Jag får knappt stå framför kameran ensam längre, inte så länge Kiddet är med. Fota mig är nu ett av hennes uttryck, det efterföljande är är, får jag se....haha. Hon klår mig i både outfits och posering ;-) jag har iaf på mig röd trikå från H&M, jacka fr Tenson och sneakers fr DinSko.
Vi har haft en skön dag, eller flera faktiskt. Idag har vi shoppat, väska til Maken, klänningar till mig och nya pennor till Kiddet. Alla är nöjda. Jag är otroligt nöjd för jag har hittat en klänning till bröllopet om två veckor. Lång som jag ville, jag känner mig inte som ett tält i den utan faktiskt riktigt tjusig. Egentligen inte min stil, lite mer boho än vad jag brukar vara men det kommer att bli bra. Tror att det blir med Acneskor till, bruna och grannmammans gamla handväska, brun plus min svarta Whyred-kavaj....men det kan hinna ändras. Hur som helst, den är fin och ni får bara smygtitta. Hehe. Tror även att jag har löst klädfrågan till nästa vernissage, också hellångt fast svart. Jag får se och ni också.

4 kommentarer:

Gunilla sa...

"Det ska krökas i tid det som krokigt ska bli" - och gullig är hon ditt lilla kid.

Garderobenmin sa...

Gunilla - ja, och det verkar som om jag böjer utan att ens försöka. De gör som vi gör, inte som vi säger....

Maria S sa...

Ååååh så stooor hon börjar bli er lilla gulliga E!!! Vilket charmtroll!! Och så underbart fint du skriver om henne i förra inlägget! Tänk vad roligt om ens egen mamma hade skrivit så där om en!
Saknar er Linda! Vet att ni ska till Dalarna på bröllop snart, men förstår att tiden här är uppbokad! Men får ni för er att komma förbi och käka eller fika på vägen dit eller hem så hör av er! Ni är så välkomna!
Varma stora kramar till tjejen med den finaste lilla kanonkulemagen! :)

Garderobenmin sa...

MariaS - Ja hon är en stor tjej nu, inte riktigt lika stor som hon själv tror, men större än vad jag kan fatta. Vi ska vara i närheten av Leksand på bröllopet, hur ligger det i förhållande till där du bor......eeh, jag har som du märker inte stenkoll på Dalarna.
Jag ringer ngn dag, känns som om det är dax för en uppdatering.
Kram finaste du,
L