torsdag 6 maj 2010

framför Poseidon

Idag blev det en liten glasspromenad på fikarasten. Skön sol, även om jag önskar att det vore lite varmare. Det är helt galet hur långsamt det går iår. Nåja, idag sken iaf solen å det är ju toppen. Imorgon är en annan dag, då kommer min sol hem, äntligen. Kiddet och Maken väntas hem framåt kvällskvisten, jiho.
Nu ikväll har jag bänt och vridit på mig på gravidyogan, nyttigt, jobbigt och skönt. Vi övar andning för fullt.
Mammas gamla jacka från Tenson, klänning fr Indiska och gravidblus fr H&M. I handen en cockie dough and peanutbutter-glass fr Ben&Jerry. 27 kr för en pinnglass, god visserligen, slukades av undertecknad, men ändå, 27 kr!!!

8 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Det här var RIKTIGT snyggt

Linda K sa...

götteboooorg!

ursäkta, men jag tror jag kände igen mig :*)

och du är sötast bland sött i den outfiten!

sagt o gjort sa...

hej! gillar din blogg jättemycket, älskar sättet du matchar färger och material, inspiration!!

Jag tyckte dina vita sneakers var så fina som du hade i skagen, och från din sko! Jag har försökt hitta dem men är osäker på vilka det var?

Är det dessa tro? http://www.dinsko.se/Shop-online/Dam/Sport---textil?art=253301

Annars kanske jag kan identifiera dem via priset? Tack! Hälsn Anna

Garderobenmin sa...

AHDG - ååh tack så snällt. Glad!
LindaK - Haha, jo då, mitt i Götet! Tack rara ;-)
Sagt o gjort - Det stämmer, det är dessasom du länkar till. Riktigt sköna men tyvärr inte i skinn. Men jag behövde ett par snabbt som attans å då köper jag billigt. Jag gillar dem mycket. Kul att du gillar min blog, det är inspirerande med beröm. Tack!

sagt o gjort sa...

Perfekt! Tack snälla för hjälpen!

Ha en fin helg! /anna

Garderobenmin sa...

sagt o gjort - inga problem. Trevlig helg!

Helena sa...

Vilken underbara jackan!!!

Garderobenmin sa...

Melina - tack! Mammas gamla fr 70-talet.