måndag 31 maj 2010

Vernissage

Efter en lyckad presskonferens förtjänade jag visst ännu mer god mat på lyxigt ställe. Mitt bästa Fond, aldrig besviken där heller. Fint är det också. Risotton var som vanligt syndigt god och min lilla Mulberry såg så rätt ut på kanten av bordet ;-)
På kvällen var det dax för vårens vernissage. Massor med folk och glada utställare gjorde mig så glad, utställningen är så otroligt fin. Min sista öppning innan en lång ledighet.
Jag invigde min nya svarta långklänning, fr Oasis. I början av kvällen var jag lite mer formell och hade en kavaj fr Whyred över men det blev snabbt för varmt. På fingret min nya favorit fr Indiska, mitt på kroppen en mycket signifikant kula ;-)



Efter vernissage och igångsatt efterfest smög jag iväg och drog till Örebro, på väg till helgens bröllop i Dalarna.

Inga kommentarer: