lördag 8 maj 2010

hipp dag

I dag på förmiddagen pep jag iväg på möhippa för en kär vän. När hon kom in i sin hall stod det ett gäng där och väntade, vi hade alla bruna papperspåsar över huvudet och hon fick gissa vilka vi var.....mig kände hon igen först. förstår inte varför ;-) Sedan följde en överdådig picknick-knytis-lunch, öppenhjärtliga erkännanden från the bride to be och glad stämning. Tyvärr var jag sedan tvungen att bege mig hemåt för att byta av Maken som skulle iväg på svensexa. Hennes blivande är också en kär vän och både hippa och sexa blev planerade samma dag. Kul men trixigt för oss med Kids. Men jag är rätt lätt att trötta ut nu för tiden så det kändes helt ok att ha en lugnare kväll än de andra tjejerna. De har för övrigt dansat magdans med got-influenser, bara en sån sak (hade jag gärna observerat ;-) Det ska iaf bli ett underbart bröllop att gå på. Kompiskollo i Dalarna, alla fina och stiliga och vi kommer att ha barnvakt på plats. Det ska sannerligen bli en kul fest.....även om jag är en smula...rund om magen.
Jag orkade inget annat än att vara bekväm idag. Min danska kapp fr Jensen, tunika och tights fr H&M och skor fr DinSko.

1 kommentar:

marit sa...

Tusen tack för en faboulus lunch hörru!! Det var en grym dag känner mig väldigt nöjd idag!! kram kram M