lördag 19 juni 2010

Bildbevis

Ett bevis på att jag är "på benen". Ganska blek om nosen, betydligt lättare och med fötter som börjar anta sin tidigare storlek. Vår dag har dominerats av amning, tillmatning ett piratkalas för Kiddet och ett kungligt bröllop. Fin dag! Bröllopet och de unga tu var ju verkligen hur fina som helst. Tårar i ögonen vid mer än ett tillfälle. Som en unge i en godisbutik har jag känt mig inför alla otroliga kreationer som har skridit fram i rutan hela långa dagen.
Jag har dock klätt mig i ett av mina få plagg som är helt uppknäppbart, en volangskjorta fr Monki, tights fr H&M och ballerinas fr DinSko, i öronen mina nya fr Erica Weiner.
Kul att vara tillbaka på bloggen!

5 kommentarer:

Malin Z sa...

Åh va härligt å se dig igen, och inte minst nya underverket!!! Vi hörs snart,kramar!

Garderobenmin sa...

MalinZ - Ses snart! Kram!

Gunilla sa...

Kul att ha dig tillbaka - men ta det lugnt så du får tillbaka krafterna. KRAM

Snart tretti sa...

Du da snyggo!! Godt at du er på beina, og det er så klart verdens søteste lille jente dere har fått!!! :)

Garderobenmin sa...

Gunilla - Tack! Jag skyndar långsammare genom tillvaron.
Grommis -Åh tack snälla!! Bebben är ganska wonderful, det håller jag med om ;-)