tisdag 22 juni 2010

Roligare shopping

Just det, idag var en roligare shoppingdag, i stan som sig bör. Jag hittade några bra alternativ till amningstoppar, köpte nya fina klockarmband till Makens och mina gamla klockor (vi köper vintage, en ny gemensam hobby) och lade rabarber på et par supersköna och fina brallor på Monki.
Dessutom fick vi äta lyxlunch på Avalon, det var oss banne mig väl förtjänt. Jag vräkte bla i mig ett ganska så obscent berg av räkor, alltså det är en macka underst....
Till kvällen hoppade jag i två av mina fynd för dagen, det vankades trevligt umgänge his bästa grannarna. En tunika och ett par haremsbrallor fr H&M. Harmesbyxorna är i jersey, supertunna och hur sköna som helst. Tips tips, kostar fjuttiga 99 pix. Under tunikan en underklänning fr H&M och skor fr DinSko.

12 kommentarer:

Linda K sa...

snyggo! inte många gravvokilon kvar där inte :)

Livet runt 30...5 sa...

Haremsbyxorna ska jag genast gå och leta reda på. De kanske funkar både före och efter eftersom med nuvarande jättekagge sitter inget uppe?

Jenny sa...

Verkligen härligt att se dig som ditt vanliga snajdiga jag. Och räkmackan gick inte av för hackor:-)

Att ha det gott sa...

Du är super fin

Garderobenmin sa...

LindaK - Inte så värst iaf, mellanområdet på kroppen lämnar väl en del övrigt att önska men kanske borde jag ge kroppen ett par dar till på sig där...;-) Tack!

Garderobenmin sa...

Livet runt 30 - kan funka, mina sitter under min kvarvarande kula, lågt ner alltså. Värt att testa iaf, billiga som de är. Verkligen ljuvliga att ha på sig.
Jenny - skönt att kvala in som snajsig igen...;-)
AHDG - Tack snälla du! ;-)

Anonym sa...

Så skönt att se att du mår bättre. Och finaste kid2! Räkfrossan är dig väl förtjänat!
Är också övertygad om att du kommer vara fashion även med amningsvänliga plagg : )
Massa kramar fru O

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

snygga brallor,ser sköna ut!

marit sa...

gött! Du verkar må bättre! Vill ses, finns det tid? kram kram M

Garderobenmin sa...

FruO - Jo, det där med sjukhus är inget vidare. Fy så dålig jag var, superläskigt. Kid2 blev ju som tur var underbar ändå. Gör mitt bästa med amningsplaggen....hela grejen med amning....inte så lajbans faktiskt. Kram.
GOF - Tack! De är helt ljuvligt sköna...och billiga.

Garderobenmin sa...

FruO - Jo, det där med sjukhus är inget vidare. Fy så dålig jag var, superläskigt. Kid2 blev ju som tur var underbar ändå. Gör mitt bästa med amningsplaggen....hela grejen med amning....inte så lajbans faktiskt. Kram.
GOF - Tack! De är helt ljuvligt sköna...och billiga.

Garderobenmin sa...

Marit - tror inte det. Jag och Kid2 flyger norrut imorgon... Snyft lite faktiskt. kom till Höga Kusten å hälsa på! Kram.