fredag 4 juni 2010

Mode för gravida - Bröllop (REA!)

Kollade runt på lite webshoppar...eller rättare sagt på webshopparnas outlets och rea-sidor. Det finns ganska mycket smått och gott för den som ids leta. Här har jag plockat ihop ett litet inspirations-kollage på temat bröllopsfin med en lagom stor mage. För er som är gravida i sommar men inte ska ha för än i höst kanske man kan säga. men denna stass skulle jag lätt bära även utan mage, inget är speciellt för gravida och allt är på rea utom den fina hårgrejen fr Kotyr.se Resten är; klänning och skor fr whyred.se (outlet), väska fr Diesel (nelle.se rea) och armband fr Rebecca (Kyssjohanna.se rea)
Jag tycker att det knallgröna ihop med korallröd väska och plommonfärgad klänning är en klockren och ganska oväntad kombo.

2 kommentarer:

Linda sa...

åh tack igen! inte för att min mage växt sig så stor, men jag behöver ändå komma in i det här fina grviditetstänkandet som du har.
ha en skön helg!

Garderobenmin sa...

Linda - Å så kul att du gillar det! Det är fantastiskt med din bebbe!