söndag 6 juni 2010

Lördag

Skön dag som innehöll både det ena och det andra. Tekniskt fix och krångel bland annat, inte så kul. En massa häng i skön sol och goda amerikanska pannkakor med gubbar och glass, mycket trevligt. Jakt på något slags skodon som passade på mina bollfötter, resultatlös jakt och ett ganska grinigt jag. Morr morr, gruff gruff.
Framåt middagstid drog vi iväg på en halvspontanare hemma hos Freddan och Mickan...hehe. Ikväll "bjuder" vi igen här ute på ön by the way. Hur som, det var superhärligt att hänga, se kidsen rusa runt och meja ner allt ifrån mindre kids till inredningen, grilla och gravidsnacka med likasinnade. Jag skar mig mot den marina atmosfären men matchade de nya utemöblerna i min skönaste klänning fr Indiska.
Tack för en trevlig kväll AK&O!

2 kommentarer:

Sara sa...

Man kan ju undra hur svårt det ska vara att hitta ett par bekväma skor som inte gör att fötterna kokar upp! Har precis samma problem själv.

Garderobenmin sa...

Sara - jag känner med dig. Mitt problem är att hitta ett par som sitter på foten utan att sitta fast i foten. Inte ens flippflopps fungerar på mina tjockisfötter.