måndag 7 juni 2010

present till mig?

Funderar på om ett par pistoler fr Acne kan vara en föda barn present till mig själv. Har kastat lystna blickar på dem i vad som känns typ 100 år. För mig skulle detta dock vara en betydande investering, alltså jag menar att de kostar en hel del kulor. Men som sagt, föda barn är ju en kraftmätning som kan förtjäna en belöning tycker jag. Jag klurar vidare.
(Måste dock få testa ett par först.....skaften kan vara för långa för mina, visserligen ypperliga, men en aning korta ben ;-)

11 kommentarer:

Malin Z sa...

Klart du ska ha dom!! Jisses va coola dom ser ut, kan man önska sig ett par i bröllopspresent eller tror du min blivande make känner sig åsidosatt då...?? Haha!

B sa...

Föda barn present, vilket bra ord! Ska genast spåna!

Garderobenmin sa...

MalinZ - Snygga va! Bröllopspresent, hahaha. T skulle nog passa i ett par han med...till chaps, hahahaha.
B - Man ska både få av andra och ge sig själv!

Jeja sa...

De funkar på mig, så det ska nog funka på dig med. Jag går också fortfarande och kikar på dem...

hallinbloggar sa...

Jag investerade (samma för mig..) i ett par i höstas. Det var det bästa jag gjort. Jag älskar dem och de kommer att hålla länge om du sköter om dem! De är fantastiskt sköna!! Det borde du absolut vara värd : )

Snart tretti sa...

KLart du skal ha en fødebarnpresang! Jeg fikk Mulberry lommebok av min mann. Vi satser på at din make leser her, så slipper du å kjøpe til deg selv:):)

Garderobenmin sa...

Alla - så härligt med stöd! ;-)
Jeja - då borde det ju gå. Får testa!
Hallin - Ok, sköna också. Win win ;-)
Grommis - tyvärr läser han nog inte alltid min blogg....I know, skandal. men han är bra på presenter när det räknas. jag gissar på diamant el ngt av samma märke som du fick.....man kan ju iaf hoppas ;-)

Jenny sa...

Verkligen! En god investering som blir en bra belöning efter barnafödandet. Mina korta är ju väldigt sköna. De är dig väl unt! (kan man skriva så?)

Gunilla sa...

Jättesnygga! Köp dem om de passar dig.
PS vill du se lite ungdomlig flärd så ta en titt på mitt senaste inlägg.

Marre sa...

Do it!!! =)

Garderobenmin sa...

Marre - vill du låna....;-) Visst är de hur fina som helst!