torsdag 3 juni 2010

party med kidsen

Efter jobbet idag, hastade jag så sakta jag kunde till Kiddets dagis för årets sommarfest. Pirat-tema, skattjakt, godisregn, korvgrillning och hela baletten. Naturligtvis ville inte min tjurpinne vara pirat, istället var hon fjäril och det gick ju precis lika bra. Kola in henne på bilden nedan bara, på väg rakt in i skattjakten! Med vingarna upp och ner, skitiga kläder, för liten solhatt och crocs på fötterna....det är min brutta det. Kalaset var härligt och alla ungar ganska slutkörda när klockan närmade sig sjusnåret, slutkörda ungar är svåra att hantera men lätta att natta. Jag kommer också vara lätt att natta ikväll/nu.
Klänning fr H&M och skor fr DinSko.
Tips för gravida! Denna klänning är i mycket stretchig och bra trikå, sitter snyggt över magen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken superfin bild - Kiddet är en cool liten tjej!
Kram fru O

Garderobenmin sa...

fruO - ja visst ser det härligt ut. Hon är bäst, obstinat och sweet ;-) Jag hör av mig nästa vecka för ev date. Kram.