onsdag 20 oktober 2010

Randig på tvären

Alltså det var en kämpig natt där vi alla liksom väckte varandra om och om igen...eller egentligen var det barnen som väckte varandra och oss...inte för att man ska peka finger, men ändå. Bättre natt önskas tack! Jag matchade min sömnlösa natt med en späckad dag, min vana trogen. Har blan annat hunnit med att ordna en urtrevlig lunch för fem fina kvinnor, nya kompisar från öppna förskolan bland annat. Det är kul att hitta nya människor man trivs med, fint. Efter lunchen blev det öppna förskolan med samma mammor och några nya. Mer kaffe och mer prat, trevligt trots grötig skalle. Nu är middagsbestyren avklarade, kidsen sover, disken är orörd och jag orkar knappt röra mig. Efter disken....eeh och just det en jäveltvätt i tvättstugan blir det Greys, te och säng.
Idag har jag matchat snälla ränder fr Åhlens med tuffa (hehe) revärer från samma ställe. tRodde att tröjan endast skulle bli använd på sommaren men til svarta byxor blir den ju också fin vintertid.

Inga kommentarer: