fredag 7 december 2012

För exakt ett år sedan såg jag ut så här och trodde att jag var trött...haha, jag skrattar åt den naiva icke gravida versionen av mig själv som trodde hon var lite sliten. Idag ser jag alltså inte ut som ovan, om vi testar att googla ordet vrak så kan det tänkas att en bild av mig fyller skärmen. Dagens stass ligger redan ihopknölad i tvätten och jag sitter som en pustande pösmunk i soffan, i röda randiga gravidbrallor  fr PoP och sovtofs....ja ni fattar. A non-kodak moment så att säga. Slagen av dagen, heldagsmöte, snöyra, och en dag som började med en gårdsskottning och en försoven skjuts. Nya tag i morgon.

2 kommentarer:

Erika sa...

Ha ha...här lullar jag ff runt i pyjamasbyxor (trots em lokal tid), med begynnande foglossning å annat skoj. Lite mindre anonym såhär i nyligen påbörjad v 17. :)

Garderobenmin sa...

Erika - underbart att ha en läsare i annan tidszon så att det finns kommentarer när jag vaknar! Klockan är strax för 7 på morgonen här och nu är det 2 åring, välling, soffan, bollibompa och filt som gäller.