tisdag 11 december 2012

Tilde Tideli och Kärntrollet

Håll i er nu för här kommer kvällens julklappstips om ni har barn i 6-7 till 11 års ålder! 
Den spännande boken Tilde Tideli och Kärntrollet! 

Jag är partisk så klart (och stolt), för det är min gode vän Hans Forsell som inte bara skrivit boken utan också står bakom alla fantastiska illustrationer. Talang så det rinner över! Här kan ni läsa om Hans och om boken, än viktigare - här går den att klicka hem! Rekommenderas....jag har testat den på en 5 1/2 åring och det fungerar också! Check it out!
Boken har jag fotat i hyllan på bokhandeln Öbacka bok som är Härnösands fina bok-oas. Tack och lov att vi har en bokhandel, verkligen viktigt för stadsbilden tycker jag personligen. På lördag finns föresten flera av våra lokala författare på plats i butiken för att signera sina böcker, där i bland Hans. Då har man ju chansen att verkligen få till en julklapp med den lilla extra tvisten. Bokhandeln har även en rolig julkalender nu i december, varje dag en ny titel på "den blå piedestalen" till extra förmånligt pris.

2 kommentarer:

Unknown sa...

jag och min tilde läser den på kvällarna! :D

Garderobenmin sa...

LindaK - är det sant! Underbart!! Det ska jag hälsa Hans! HUr fick du reda på att den fanns?