söndag 2 december 2012

det hette duga, det kalaset

Ja jädrar så ända in i bänken trevligt, kul, ösigt och mysigt vi hade det igår. Våra 52 champagneglas gick åt och några fler där till tror jag (vi ska göra en räkning för den årliga statistikens skull.
Många sa "att ni orkar"..."hur orkar ni?"....."så kul att ni orkar"...."tänk att ni ids i år också.... Men grejen är att jag känner mig mer upplyft och energigboostad nu än på länge, visst är jag trött i fötterna och lite i skallen, visst har vi disk upp till taket men det kvittar för det var så roligt igår. All uppskattning, alla omtänksamma och väl genomtänkta gåvor (inte alls nödvändiga  men väldigt uppskattade) alla glada skratt (läs asgarv) alla vänner som är så fina och trevliga. Man kan ju grina för mindre hörni. Bra stad - bra liv.
Just den här lilla asken smög jag undan.....den ska avnjutas med alla sinnen på plats och innan dess ska jag titta på förpackningen och glädjas lite i förskott.

5 kommentarer:

YF sa...

Tack själv! Ni är ju liksom bäst på det här med kalas, tacksam för att vi får vara med. Vi ses å hörs,
YF och "Fasanen"(haha! nästa år hoppas jag dock att dessa tu event inte krockar...)

Anonym sa...

Tackar ödmjukast fratt vi fick komma å partaja hos Er. Verkligen en toppenkväll! Kram Linda o co

Garderobenmin sa...

Linda&Co - det var så kul att ni var här!

Garderobenmin sa...

YF - Fasanen...hahahaha!

Librarybeth sa...

Arbete och pyssel inför den sortens event ger alltid så mycket tillbaka i trivsel. Så mycket värt!