lördag 22 december 2012

en lista, dan före dan före dan

Hej hopp! Myser i sängen, denna första jullovsmorgon. Använder en gammal lista som jag fyllde i för ca 1 1/2 år sedan.

Brukar du komma i tid?...med andan i halsen Har du bra kondition? Med tanke på den icke existerande träningen och graviditet är jag i så god form som jag kan hoppas på. När blev du fotad senast? Igår Hur känner du dig nu? Omåttligt nöjd med att julledigheten kickat in, vrålhungrig på frukost och lite trött - för många turer till arga Kiddos säng inatt.Vanligaste färg på dina kläder? Svart och mörkblått just nuBlir du bra på bild? Tillslut så ;-) När och varför grät du senast? Minns inte men förrgår försökte utkräva en ilsken liten tår men det fick den inte. Var det pinsamt att svara på det? nej Hade du en bra kväll i går? Väldigt mysig 
Din favoritdryck på morgonen?
 Te Kan du laga mat? Jag kan! Blir bättre och bättre faktiskt.Är du nyttig? Ja, allt kan ju bli bättre....är nog måttlig
Är du blyg? Nej Vilken tid gick du upp i dag? ca 7, det ropades efter välling Hur mycket krävs för att du ska bli full? Ägnar mig i huvudtag inte alls åt något sånt these days
Har du spytt offentligt? Behåller mitt gamla svar här... Offentligt? På scen eller vadå? ;-) Hur många timmar sover du? För få Vad sa du senast? Ja, vi gör julhandlingen innan lunch - till Maken Var du på festival i somras? Ja! Vem ringer du när du är arg/ledsen? MakenVad skulle du behöva nu? FrukostHar du snygga skor? absolut, men det var längesedan det inhandlades partyskorVad var det första du sa i morse? Ssschhh, det är för mycket natt kvar för att kliva upp - till Kiddo Sov du i din egen säng i natt? Jag å alla andra ;-) Har nån annan sovit i din säng i natt? Se ovan
Har du körkort? Nääääj! Är du ensam nu? ensam i sängen, på mattan i familjerummet ligger två barn ovh en Make under ett täckeVad ser du fram emot mest denna vecka? Allt julmys!

Inga kommentarer: