måndag 31 december 2012

igår

 Jag var hos min frisör härom dagen, istället för att jobba mot utväxten denna gång jobbar jag med den. Underhåret är mörkt och längderna ljusa och det är liksom ihopskuggat. Gillar det mycket än så länge plus att det är skönt att slippa bleka håret på ett tag.
Vi blev inbjudan på söndagsmiddag lite snabbt igår, ni vet en sån där inbjudan som man bara  säger O yes sweet lord, thank you. Vi håller i storfest idag så det var hur skönt som helst att slippa matbestyren igår. Jag gick typ runt i pyjamas hela dagen igår men var ju iaf tvungen att dra på mig ngt representabelt  innan vi drog. Min storskjorta fr COS fick duga och under den lilla skjortkragen knöt jag fast min glittriga löskrage i svart paljett fr Marni Loves H&M. Ihop med örhängen fr Misst blev det iaf lite söndags-glam så där dagen innan nyårs!

Inga kommentarer: