tisdag 25 december 2012

världen är vit och det verkar aldrig sluta snöa

Stort släktkalas lite norr om oss, traditionsenligt och varje år återkommande. Kramas, äter och uppdaterar oss på varandra och allt som hänt sedan sist. Nästa gång vi ses finns det tex inte mindre än 4 nya kids att lära känna. Snacka om att växa så det knakar.
 Jag kalasade i min bättre begagnade rock, gammal klänning i sammet, fr H&M, också traditionsenlig i juletider när jag tänker efter ;-)
Stövlarna är Whyred och kragen fick jag i julklapp av rara Svägerskan igår!

2 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

De där örhängena! Så fina, så fina! Jag fick några liknande av tomten i år. Glad! God Jul på dig :)

Garderobenmin sa...

Visst är de fina! Har sett många snygga varianter också. Jag riskerar överanvändning av mina ;-)God fortsättning!