tisdag 12 mars 2013

Bättre. Plus glasögonbåge nr 2!

Aah så skönt, att vakna som en gladare människa. Livet känns lättare idag, lite mer stuns i steget, lite skönare sömn, hela familjen under samma tak (äntligen!) även hela familjen i samma säng....inte lika skönt ;-) Igår var allt så in i bänken obekvämt att jag idag bara tagit på mig sånt som absolut inte sitter åt på fel ställe någonstans. Gör hela skillnaden verkar det som.
Kuriosa till vännen Flash! På synonymer.se listas följande ord som ersättning för stuns; snits, kläm, fart, sprätt, kraft, sting och studs. Bra ord att bruka. Bra tillstånd att önska!

3 kommentarer:

Rebucket sa...

Wow, där satt de - brillorna! Vidhåller att detta är bästa bågen! Snyggt!

Anonym sa...

Coola glasögon! Gillade även de andra nya. Jag borde verkligen inspireras av dig omedelbart o klicka hem några - använder bara samma hela tiden ju- jag är så trååkig! Ps. Tycker du kämpar på fantastiskt bra - nära nu till målet : ) Heja dig! Kram fru O

Garderobenmin sa...

Rebucket - Tack! Älskar dem! Måste bara hitta mina senilsnören å ha till.
FruO - Tack! Do it!! Det är ju så enkelt och inte speciellt dyrt. Ja nu närmar det sig bebis, pirrigt, kul OCH skönt ;-)