tisdag 5 mars 2013

Ok.



Bäst idag;
Ett besked från sjukhuset i norr med positiv vibb mitt i allt det svåra! Heja livet! Jävlar anamma!
Också bra idag;
Fortfarande mkt bra värden säger barnmorskan. (Trött pga av lågt blodtryck, vena cava syndrom, heltidsjobb och två barn på utsidan.)
Kul nyhet idag;
En kompis som står bakom en mycket vacker konstbok ringde och berättade att det blir nytryck! Så glad för jag har gett bort mitt enda ex.


Tröjan fr H&M, klänningen under fr Weekday, gravidtights fr H&M och boots fr Wera

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gott gott! Ta det dag för dag! (Och njut ändå av bullmagen, det är kanske sista gången! Så tänker jag om minibritta, hon är så minimal men man längtar tills hon blir lite mer robust, fast samtidigt vet man att det kanske är sista gången man har en sån liten liten plutt o då blir hon extra gosig :-)
Heja heja igen! //AKAF

Frida sa...

Hurra för positiva besked!

Garderobenmin sa...

AKAF - absolut, det gör jag! Älskar badbollen!!
Frida - word!