lördag 16 mars 2013

en mycket enkel lördags-stass

En dag utan måsten, förutom lunchpromenaden ner till stan har jag inte gjort många knop vilket känns precis som vad kroppen bett om idag. Maken och Kiddet har fiolkurs (jo på riktigt) hela helgen så på dagarna kamperar jag och Kiddo själva, förutom på lunchen då, då vi fick dejta musikerna på stan. Nu har jag fått tjejerna i säng, (Maken är på fest som jag tvingade mig själv att tacka nej till...min sämsta sport, att tacka nej), nu jag tänker vräka i mig ett lass kiwi och titta på Irene Huss på 5an.....verkar rysligt ryslig. I like.
Jag hade glada ben idag, fr PoP, stor stickad tröja och randig trikå fr H&M och skor fr Softwalk. Very easy å bekvämt.

2 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Enkel, men jättesnygg i all sin enkelhet!

Librarybeth sa...

Instämmer med föregående talare!