tisdag 25 maj 2010

apropå

SATC 2 hade premiär i NY i går. De negativa recensionerna lät naturligtvis inte vänta på sig. Jag säger som jag sa förra gången. Ingen kommentar. Jag har inget behov att att försvara el diskutera bu och bä med detta fenomen. Vad mig anbelangar så är SATC mitt, mitt eget eye candy, min egen uppmuntran och skulle jag bli irriterad för att det är för ytligt, tramsigt eller what ever så är även irritationen min. Försvara sig får de göra själva, jag ska titta, för mig själv. Eye candy är ordet. Inspiration en masse, klädmässigt. Jiho.

4 kommentarer:

Malin Z sa...

Såg du intervjuerna och filmklippen igår på 3:an ang filmen? Tycker oxå det verkar lovande,så de så!

Garderobenmin sa...

malinZ - Har inte sett, ska se på play ikväll. Jag skiter i att programledaren kan vara en smula......stockholmsk ;-) Jag ska njuta.

B sa...

Och en sak till: de tjatar om att det är ytligt och iq-befriat, framställer kvinnor som babys som bara vill ha sin vilja igenom och så vidare. Okej, då säger jag så här: hur många filmer produceras idag men där männen tar den rollen? Hur många filmer har kvinnliga huvudrollsinnehavare över 40? Tills dess det ändrar sig tycker jag inte man kan ha mage att klaga på det vis vissa recensenter gör!

Garderobenmin sa...

B - du sa det! Plus att jag inte tycker att det är iq-befriat.