torsdag 20 maj 2010

Tävlar hos nelly.se

Vinnande bidraget, I hope! Heja mig!!!
Jag är med och tävlar hos nelly.se. Man ska matcha ihop en outfit till sig själv och en till sitt Kid. Ni kan också tävla, klicka in er hos nelly.blogg.se. Naturligtvis har jag matchat till min busiga tjej, tuff och söt med mycket spring i benen. Outfiten till mig känns som en klockren sommar-stil, något att drömma om tills "efter magen". Avslappnad, passar i stan och i sommarhuset och skulle den svenska sommaren vara lite kylig så fungerar den också, är den väldigt het så hänger jag på mig kavajen på kvällskvisten.
Kiddets kläder; Jacka fr Name It, Linne fr Minymo, Shorts fr Esprit, Skor fr Converse, Glajer fr Regazza och sockar fr Too.
Mammans kläder; Kavaj fr Modströms, Linne fr Acne, Kjol fr Jeane Blush, Halsband fr LexFashion, Väska fr Nelly och Sandaler fr Nelly

6 kommentarer:

Malin Z sa...

Klockren vinnare!! Gillar verkligen båda outfitsen(?) och kan se er svassa fram i dem båda. Extra plus för kiddets jacka och din kavaj, fint!
Kram,
/MZ, som tycker det var bra att du stannede hemma från storstaden den här gången....

Unknown sa...

Bra där, Linda! Snyggt dessutom.

Anonym sa...

Tack så mycket för ditt fina bidrag!
Vi har svårigheter att hitta din email för att ge dig koden till 100 kr-presentkortet. Kan du maila oss ditt namn tillsammans med din emailadress till: sponsorship@nelly.com.

Tack för hjälpen!

Bästa hälsning,

Nelly.com

Garderobenmin sa...

MalinZ - tack! Heja mig!!
Jeja - tackar, såg ditt med. Fint! Love randigt.

Unknown sa...

Snällt men jag har inte gjort ngt bidrag... bara gett dem tips om var man tävlar.

Garderobenmin sa...

Jeja - jaha, haha, jag såg bara ditt hela namn och tog för givet att det var du. Kollade inte vidare på bloggen men tyckte nog att bloggen såg lite rosa ut.