onsdag 5 maj 2010

i en gammal trasa

Långa dagar blir det när ingen väntar på mig här hemma. Ikväll höll vi en föreläsning på jobbet, det kom mycket folk och föreläsaren var toppen. Inspirerande och underhållande. Men nu sitter jag i soffan och känner mig en smula sliten. Tror allt att jag knoppar in snart.
Klänningen är en gammal trasa som jag köpte under min förra graviditet och som sedan dess hängt över flera andra gravida magar, väl använd alltså. Den kommer från H&M, precis som skinnjackan och scarfen, skorna känner ni igen vid detta laget, glajerna är makens gamla.

6 kommentarer:

Sara sa...

Du hittade den! Var var den? :)

Linda K sa...

förtjusande gammal trasa! :)

Malin Z sa...

"Jag är en tuff brud i lyxförpackning
En tuff brud i snyggt fodral.
Jag är ett liten stycke dynamit maskerad till sockerbit"
Snyggt!
Kjam,
/M

Garderobenmin sa...

Sara - haha, på mammas vind ;-)
LindaK - Tack! Underbart skön också när våren inte är så varm som jag ösnkar.
malinZ - Hihi, japp det är jag det...en pangbrud ;-) Socker och dynamit, hahahaha, man bor väl i Götet.

Sara sa...

Det glädjer mig att det inte var jag som hade slarvat bort den! :)

Garderobenmin sa...

Sara - nä inte du Sara. Jag tror att vi alltid kan anta att jag är rörigare än du ;-)