måndag 10 maj 2010

hej å hå

Har vaggat mig fram genom tillvaron idag, det här med foglossning är faktiskt bara skit. Min sitter mest i bäckenet och i ena benet. Ont och irriterande....men men, bebben mår ju toppen och kickar runt som den värsta karate kid så jag tänker inte gnälla mer.
Hektiska dagar för den som håller på att överlämna ett jobb, jag pratar och pratar hela tiden. Berättar, informerar och kommer med råd. Idag började jag även att röja bland allt junk som jag bara låtit ligga, både fysikt junk och junk bland datorns dokument. Rens rens bara. Riktigt skönt.
Jag fick ett roligt paket på posten idag. Just Kids av Patti Smith. Handlar om hennes ungdomsår i Ny tillsammans med den legendariske Robert Mapplethorpe. Ljuvlig läsning för någon med mitt intresse för konst, människorna som skapar konst och deras relationer. Rapport följer, men redan nu kan jag säga att jag känner mig exalterad!!!
Klädd i skinnjacka , scarf och jeanstunika fr H&M, chinos fr PoP och vita "herr"skor fr VOX

Inga kommentarer: