måndag 3 maj 2010

Måndag - i klackar igen

Min ersättare började idag, det känns som om jag har pratat mig till andnöd ;-) Det är mycket att förmedla vid en överlämning, hoppas att jag inte behöver prata så här mycket i en hel månad. Efter jobbet la jag två sköna timmar på gravid yoga, vår instruktör Leela är underbar och jag gillar hela känslan med att befinna sig i ett stort rum fyllt med andra gravida. Det känns tryggt och härligt. Nu grejar jag i lägenheten, testar vilka kläder som jag fortfarande får plats i och äter jordgubbar. Första kvällen solokvist är alltid skön, egen tid liksom. Sedan bleknar tjusningen och längtan slår klorna i en. Men som sagt, ikväll har jag det härligt. Morgondagens kväll skall spenderas med moderiktigt, mer om det senare. Idag har mitt mode bestått av mammatröja fr H&M, kavaj fr samma ställe, chinos fr PoP och skor fr Whyred. Makens klocka på armen och halsband fr Indiska runt halsen.

Inga kommentarer: