tisdag 14 januari 2014

14 - Om jag blev tvingad (under pistolhot) att byta liv med någon i en tv-serie…


Jag skulle ju inte vara jag om jag inte valde Carrie Bradshaw från Sex and the City.....såklart måste det bli hon. Inspiration under så många år...kanske har jag hela mitt modeintresse att tacka serien för. Jag tror att SATC gav mig ett intresse för mode-stil-kläder som inte baserade sig på om män tyckte att jag var snyggt klädd utan kvinnor (och jag själv) tyckte det.
 Nyförlovad.
 Miranda gifter  sig.
 I hart NY

 Sur i Paris
 Glad i Paris men kliver snart i hundskit
TRor att hon ska gifta sig....I put a bird on my head...

6 kommentarer:

Jessica E sa...

Jag håller helt med! Henne skulle jag också i så fall byta liv med MEN jag skulle ha gift mig med Aidan!!!!

Garderobenmin sa...

Så säger många....inte jag ;-) Mr Big all the way!

Sarahs Forslund sa...

I love it!! Så klart skulle jag också välja Carrie, och Mr big:) all dressed up in love��

Erika sa...

Har du sett Lipstick Jungle? Fullt med tjusigheter där med. :)

Garderobenmin sa...

Sarah - all dressed up!!!
Erika - inte sett....tror jag....ska kolla!

YF sa...

Ett självklart val.