torsdag 9 januari 2014

2013 - lista


Gjorde du något 2013 som du aldrig gjort förut?
Vi blev trebarnsföräldrar!
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Flera fina bebisar har vi välkomnat
Dog någon som stod dig nära?
I min yttre periferi, ledsamt nog
Vilka länder besökte du?
Spanien två gånger, först Gran Canaria med familj efter nyåret och sedan hyrde vi hus med stora gänget i en by ganska nära Barcelona under sommaren
Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?
Träningsrutin, körkort, bättre sömnrutin....ujuj
Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
15 april - hello Kisen!
Vad var din största framgång 2013?
Frisk genom hela graviditeten
Största misstaget?
att inte gå och lägga mig i tid - hela tiden
Bästa köpet?
Vet inte riktigt....mesta köpet var iaf vår 7-sitsiga bil
Vad spenderade du mest pengar på?
Huset
Gjorde någonting dig riktigt glad?
frisk graviditet, barnen
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013
Håkans Valborg har jag älskat, vacker vacker vacker och ledsam
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Upp och ner, ner och upp, grisen gal i granens topp
Vad önskar du att du gjort mer?
Läst fler böcker. Joggat.  
Vad önskar du att du gjort mindre?
Tjatat på barnen för småskit?
Blev du kär i år?
Ja, i min son
Favoritprogram på TV?
Bron, Downton Abbey, På Spåret
Bästa boken du läste i år?
Fy vad sorgligt, jag vet inte vad jag ska skriva 
Största musikaliska upptäckten?
Black Sabbath? ;-D
Något du önskade dig och fick?
Något du önskade dig och inte fick?
Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Firade med familj
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det ständiga med sömn och träning
Vad fick dig att må bra?
Make, barn, vänner och familj
Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha!
Vem saknade du?
Vänner, här och var i världen
De bästa nya människorna du träffade?
Min son! Fina människor, nya i vår stad
Mest stolt över?
Idel upprepningar men Make, barn och hem. Att mina vänner är viktiga i mitt liv 
Högsta önskan just nu?
En riktig vinter, en rygg i ordning

Inga kommentarer: