torsdag 9 januari 2014

frustrerad


Men alltså frustrationen! Jag har haft x antal inlägg nästan redo för upplägg på bloggen ett bra tag....men kommer liksom aldrig fram till datorn....för 17! Från igår tex en lång lista och en dagens. Fr typ nyår, min borddukning-bildbonanza. Akta på dig Kisen, mamma måste blogga ;-) Som nu, Kisen väckte mig 03:40 och sedan 06:15 igen....så nu sitter vi där vi sitter å väntar på att huset ska vakna. Min dator är gisslan i sovrummet där resten av la familia fortf njuter av sömnen. Typexempel på whats holding me back ;-) Och det här med vakna ungar, ungar. Är jag vaken på natten måste jag ju sova på dagen när han sover....då jag eg vill tex blogga. Känner för att lägga in ett citat av Leif Lacken Magnusson här....ngt om negativ spiral ...bilda ring och så men är för trött för att få ihop det. Typexempel! Hörs senare hörni.

2 kommentarer:

Malin sa...

Kan smartphone vara en lösning?

Garderobenmin sa...

Malin - det har jag ju ;-) Problemet är ju att de halvfärdiga inläggen finns i datorn, med bilder som ska redigeras osv. Men jorå, jag mobilbloggar, som detta inlägg tex.