tisdag 7 januari 2014

scarf

Kanske blir detta våren då jag äntligen lär mig att använda små scarfs. Det har jag liksom aldrig fått till så att det känts något annat än för damigt. Båda donnan ovan och Elin passar ju ypperligt i sina utan tant-varning. Ska öva lite. Stay tuned.....ojoj, jag kan verkligen leverera cliffhangers jag.

På webben finns det drösvis med tips på hur man knyter scarfs snyggt. Tex här! Eller varför inte ladda hem Hermès app Silk Nots för att få tips på snygga knutar. 

Pic; Citizen Couture, Elin Kling och Hermès

3 kommentarer:

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Vete sjutton varför jag inte har scannat in här regelbundet, men det skall det bli ändring på nu. Gillar det jag ser! Fina scarfs! Jag har appen i telefonen, men har inte praktiserat ännu. Låter fint med de små fyrkantiga till våren!

mis(s)match sa...

Jag har tänkt samma och började med att skaffa en scarfs i Köpenhamn! Bilden längst ner blir min scarf-stil!

Garderobenmin sa...

Weronica - Tack! Så glad jag blir! Välkommen åter!
mis(s)match - ja nice eller hur!! Jag kollar in hos dig för inspo då! (Som vanligt ;-)