onsdag 22 januari 2014

på listorna

Bästa idag var helt klart lunchen med två bästisar på Vägg i Vägg, en intensiv kort timma där så mycket som möjligt ska hinnas med....men det står så mycket på listan att vi aldrig lyckas beta av mer än en bråkdel. Nåja, tids nog kommer tiden vara vår igen och då kommer vi väl sitta och älta att barnen aldrig ringer. Efter lunchen hade jag en timma för ärenden på stan, lite samma där...för mycket på listan. Den svarta snickerifärgen (hallbyrå-makeover) jag tänkt mig komma hem med står tex kvar i butiken. Står nu på helglistan....
 KLädde mig dagen till ära i prickig fintröja fr Lindex (note to self; kolla om den beige-rosa reas nu!), jeans Only och mina finska seconhandstövlar. Runt halsen stjärna fr Dogeared och vintagepärlor i öronen.

Inga kommentarer: