torsdag 9 januari 2014

januari utmaningen från Onekligen

Direkt då jag såg Onekligens januari-utmaning så tänkte jag hoppa på...men som sagt, jag har haft lite svårt att få till bloggtiden. Men så såg jag att Frida också missat början men bloggat ikapp så nu gör jag banne mig samma lika. Håll i er nu för här kommer nio inlägg på raken!

Första rubriken;
Kolla! Här är en bild jag gillar som jag hittade i min telefon
Jag kunde inte välja mellan dessa två, mina två döttrar avbildade i ganska typiskt tillstånd. Kiddo (den övre) spelevink, bus och teaterapa. Här har hon klättrat upp på vår stege under julpyntning. Kiddet, (nedan då såklart) min förstfödda lilla trasselsudd med magiskt hår. Hon kan gå och lägga sig med tytvättat, balsamerat och kammat hår och vakna så här....ett episkt trassel, en episk unge.

Inga kommentarer: