måndag 20 januari 2014

20 - Om jag blev tvingad (under pistolhot) att spela huvudrollen i en film...

Jag väljer Tyler Durden fr Fight Club! För att; när den filmen kom var det som att se ngt helt nytt som man aldrig sett tidigare, för att om jag väljer den karaktären fr jag både vara Brad Pitt och Edward Norton (eftersom båda är Tyler...ja ni fattar..), för att då får jag hångla med Helena Bonham Carter, för att filmen och karaktären är precis så långt bort från mitt liv man kommer och det är ju intressant med nya infallsvinklar sägs det, för att jag får lägga upp en bild på Brad på bloggen....haha, nä skämta bara...lite. Plus för att jag först började tänka febrilt på kvinnliga huvudroller och sedan blev irro på mig själv för att jag är så snäv....och då satte jag verkligen igång att klura.

Del av Onekligens januariutmaning

2 kommentarer:

Librarybeth sa...

Men mycket stryk bli're...

Garderobenmin sa...

Libby - Precis! Haha! Trickfilmat stryk ;-)