måndag 12 april 2010

kan inte vänta

Jag ser fram emot tvåan så mycket att jag känner mig helt pirrig. Precis som förra gången tänker jag varken förklara, försvara eller ursäkta vare sig mig eller filmen. Tyvärr kan jag inte få min jädra länkfunktion att fungera här på bloggen men här på You Tube finns ett klipp som fyller både mig och andra med goda förhoppningar.
http://www.youtube.com/watch?v=RsZEcn-yZ_Y&feature=player_embedded
Såg det på Lindas blogg (lindadarling.blogspot.com), tack för dagens "pick me up" Linda.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Jag säger bara Aidan!! :-)

Garderobenmin sa...

Sandra - fast det gjorde mig helt nervös. Jag har ju alltid hejat på Big, oavsett vad han gjort. Men håller med om att de lagt ngn slags sexig vibb i klippet med Aidan, annars har jag mest tyckt att han var lite för mycket sågspån och för lite bad boy. Haha, ibland måste jag nog göra som när jag var liten och tala om för mig själv att det bara är på låtsas ;-) Spännande ska det hur som helst bli!