torsdag 15 april 2010

otymplig

Stumpig och otymplig är närvarande tillstånd idag. Trött ett annat. Sov tom en stund på min soffa under lunchen (jo jag har ett stort kontor), misstänker att jag är gravid ;-) Jag längtar lite efter min smidiga lilla kropp även om jag gillar kulan så är magen som en stenhård basketboll och bebben en riktig hoppjerka, det ihop med min allt gravidare hjärna gör att jag har svårare och svårare att fokusera. Glömsk kan ni alltså lägga till mina tillstånd. Skönt är att min gravidyoga börjar idag, har längtat. Jag yogade när jag väntade (och en massa innan) Kiddet också, helt underbara timmar att fokusera på sig själv. Plus att jag fick så bra styr på andningen, använde det massor under förlossningen sedan. Som sagt, det ska bli skönt.
Klänning Jackpot, kavaj Monki, skor Wera (de tycks ha fastnat)

3 kommentarer:

Snart tretti sa...

Åh, så bra med gravidyoga. Jeg elsket også det da jeg var gravid, fikk også utrolig stort utbytte av det under fødselen!

Heldigvis er graviditet en midlertidig tilstand:):)

Jenny sa...

Men snygg som attan, med världens finaste mage. Lite glömskhet kan vi ha överseende med:-)

Garderobenmin sa...

Grommis - Det är underbart, jag kände också att jag hade nytta av det förra gången. Skönt även med en stund för mig själv.
Jenny - ;-)