tisdag 6 april 2010

Party i Påsk

Det vankades även party i påsk, tom för mig, kula och allt. Jag höll faktiskt ut till närmare tvåtiden på natten, sittandes till stor det iofs men ändå. Maken och hans vänner har länge haft som hobby(?) att driva ett skivbolag, ordna konserter och andra festliga grejer. Så även i påsk, även om hans insats var minimal denna gång så var vi på plats i god tid innan för att hänga med gänget, kolla in de fina dekorationerna och rent allmänt insupa atmosfären. Jag försökte även insupa en Virgin Mary men se det gick icke. Nähä, men ge mig ett glas kranvatten då. Uselt, att inte ens ha tomatjuice i baren, uuuselt. Förutom det så var kvällen härlig. Fler vänner än vad jag hann prata med och andra roliga människor att vila ögonen på. Speciellt de yngre, kul. Det är även ganska speciellt att vara spikandes nykter bland 400 andra rejält blötlagda. hehe
Otroligt fint pyntat tycker jag. Sagokänsla och påsk i ett. Jag pyntade mig i ett knallrött trikåfodral fr H&M (Har ni sett denna serie som H&M har nu? Superbilliga trikåplagg och kvalitén känns utmärkt, riktigt bra för oss som tänjer på midjemåttet;-) och skor fr Wera. 
En liten del av dansgolvet.

Inga kommentarer: