onsdag 21 april 2010

pust...och nya tag

Vilken dag, jag är helt slut. Fyller på med lite mer text imorgon. Kul grej bara, det syns inte att jag har någon kula alls bakifrån. Den är nästan humoristiskt rund och putande, min mage. Nu sömn.
Ny dag! Det var som sagt lite springigt i går, hit och dit liksom. Många små beslut här och där, vilket är lite stressande när jag egentligen har en stor grej att fixa men liksom inte får ro. Idag tänker jag gömma mig i källarn och fixa med det ;-) Nåja kanske inte källarn, biblioteket då. Efter jobbet hastade jag till dagis för Kid-hämtning, sedan hastade vi tillsammans in till stan igen. Tea and cake with the ladies hos Amalita stod på agendan. Mycket trevligt men kanske inte idealiskt på en vardagskväll ensam med Kiddet, även om hon oftast är exemplarisk i kalasmiljö så blev det lite för sent.
På mig hade jag ett budgetfynd i tunn trikå fr Lindex. Finast är axlarna som jag nu ser att jag inte lyckats visa alls, next time. Makens vintage-klocka och skor fr Wera.

6 kommentarer:

Snart tretti sa...

Er det en liten gutt inni der kanskje? :)

Garderobenmin sa...

Grommis - man vet aldrig ;-) Fast magen såg ut så här förra gången också, då var det en tjej. Spännande är det iaf!

Att ha det gott sa...

Jag tycker att du är jättefin

Garderobenmin sa...

AHDG - hej! Tack!!

Anonym sa...

Värsta, bästa tipset. En likadan har inhandlats idag! Tack för inspirationen!

Garderobenmin sa...

Anonym - vist är den bra, och BILLIG! Happy to help.