tisdag 12 april 2011

Dagens i listform

Den här listan hittade jag hos LindaK för ett år sedan, jag återanvänder den idag.
Dagens;
Roliga - Att få vara med Kiddet på 4års-kontroll, hon är så in i bänken kul min unge
Trista - Att jag glömde packa badpåsen till Kiddet och fick vända om ut igen när jag och Kiddo äntligen kommit hem
Räddning - Helgen bjuder på idel roligheter i huvudstaden med goaste vänner och kidsen hemma med mormor och morfar i norr
Klackar - platt fr VOX
Lunch - kokt ägg, italienska charkuterier och coleslaw
Butik - Hemköp, köpte ett berg med jordgubbar
Stadsdel - city....haha
Klänning - nä inte idag men i morgon tror jag
Saknad - eeh, kommer inte på nått eller jo, Maken men nu är han ju hemma igen.
Väder - ganska grinigt och disigt
Allmänna tillstånd - jag gillar livet om än en aning trött
Kändis-look-a-like - har inte sett någon som liknar någon annan
Post - En bröllopsinbjudan som gjorde oss så glada (det blir man ju iof av alla bröllopsinbjudningar).
Kläder - Blå tröja fr Monki till svarta byxor fr Monki, brouges fr VOX, runt halsen en antik 30års-present. Å just det, prickiga strumpor fr Lindex.

Inga kommentarer: