torsdag 7 april 2011

Poncho

Inviger mina nya örhängen fr Misst som jag klickat hem fr kotyr.se idag, känns bra men jag är sugen på att testa dem med uppsatt hår. Invigde även en poncho som jag haft ett tag men inte använt, när jag såg den på H&M gick tankarna till en av Rodebjers ponchos som hon visade under modeveckan sist. Egentligen helt olika men det är ändå något med det vita med svarta linjer som påminner. Som en blandning av det och klassiska kökshanddukar. Ponchon hade fula fransar när jag köpte den men de har jag pillat bort. Jag gillar verkligen inte frans, har aldrig gjort.
Jeansen är CheapMonday och stövletterna Whyred.
Tänk så fin den kommer att vara i sommar när jag inte har samma färg som ponchon ;-)

4 kommentarer:

mis(s)match sa...

smart att ta bort fransarna. Jag gillar inte heller fransar!

Garderobenmin sa...

mis(s)match - nä, det blir liksom trash på en gång med frans tycker jag.

Linda K sa...

men åh så fin! och örhängena är to die for!

Garderobenmin sa...

LindaK - ja men visst blev den en häjdare när jag strippade bort fransarna. Missts smycken är to die for...och med bra pris tycker jag!