lördag 30 april 2011

en gårdag deluxe

Jag bjöd några väl valda kvinnor (bla denna donna - inspirationsbloggen.se)med barn på bröllopslunch för att kolla in när UK fick en ny prinsessa. En liten buffé som gjorde sig mycket bra både på vårt ny-gamla bord och i våra magar.
Hon sa ja! Pjuh!
Jag hade något i håret, såklart.
Bye bye Cate&Will. Congrats!
På kvällen svidade jag om till ännu bekvämare kläder och så drog vi hem till goa vänner för pizza och umgänge.
Gi-pizza!
Finaste tjejerna lekte prinsessa. Kärlek!

Bra dag!

7 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Den pizzan skulle jag vilja ha receptet på

Garderobenmin sa...

AttHaDetGott - ska fixa!

B sa...

Uff vikken söt prinsessa, bedåååårande!

Garderobenmin sa...

B - nattsuddar du el är det en pigg bebis som drivit upp dig ;-)

Sara sa...

Receptet på GI-degen hittar du här:

http://www.recept.nu/1.146203/gi_viktkoll/varmratter/kyckling/gi_pizza

Vi la på tonfisk, feta, oliver och ruccola. :)

B sa...

Nightsudding! Dinner hos de i flygtornet - Hisingens nya it-couple - minifrikadeller, isande vitt och en massa rött, minibert sov i vagnen med hjälp av rullning av mr Kavorka.

Garderobenmin sa...

B - nattsuddning slår babykoma any day! Låter toppen och jag tror att jag fattar vilka du snackar om....även om jag inte är helt 100 på vem mr Kavorka är ;-)