söndag 10 april 2011

vad göra en regnig söndag?

Tex detta; vi började dagen med brunch de luxe (pajar också gi-andet ;-) för vänner på besök fr huvudstaden och sedan drog vi på shoppingturné. Allehanda ting skulle inhandlas, Kiddet fyller 4 i morgon och det fattades några grejer. Jag lyckades även sladda förbi Monki och få en liten men naggande god påse till mig själv. Sedan dinerade vi på IKEA, sprang igenom Mio 10 min innan stängning och kvällen har ägnats åt förberedelser inför 4års-firandet imorgon. 4 år!!! Den bästa presenten är ett lek-kök som jag fixat ihop, med god hjälp av min rare far som byggt halva grejen. Det är så in i bänken fint att jag smäller av, en fin liten vit spis (köpt) med tillhörande bänk (byggd). Jag har piffat hela kvällen. Inspirationen till att placera ett lek-kök i det riktiga köket har jag passande nog fått från inspirationsbloggen.se, så fiffigt att ha leken där man själv jobbar. Jag ska fota imorgon när ljuset är bra så ska ni får se. Kiddet ska få följa ett snöra från sängen genom lägenheten fram till köket....tjoho så kul.
På mig; Spetsblus fr Lindes, poncho fr H&M, jacka fr Indiska, jeans fr Acne och märkeslösa kängor men väska fr Sanqvist.

Inga kommentarer: