lördag 2 april 2011

Stickad tröja fr H&M, byxor Monki och skor Wera. Halsband fr TopShop.
Jag och Kiddet har bakat till hennes kalas i morgon. Chokladbollar och syltkakor. Chokladbollarna med sesamfrön runt är min vuxenvariant av barn ditot. Mindre söt, mer kakao och mycket starkt kaffe i, runt om rostade sesamfrön. Det är verkligen kul att ungås med min kära unge, hon är cool.
Litte godisaffär a la Pippi att ha kakorna i skål med fot. Fint tycker jag.
Med Kiddet var jag även ute och spanade på den första snödroppen, lika fascinerande varje år.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ser hur inbjudande ut som helst med kakor och chokladbollar!

Vi som inte är med på kalaset undrar om vi kan få äran att se vuxenreceptet på chokladbollar här på bloggen? ... säg ja, snälla ... ;)

Mia

AnnaK sa...

Hälsa Kiddet från oss!
Ser underbart gott ut.

I Götet är allt bra =)

Kram

Garderobenmin sa...

Mia - Vuxenreceptet kommer!
AnnaK - Jag ska hälsa! Kram på er, hälsa N.