söndag 15 december 2013

dagens pyssel (eller snarare veckans)

Har sett dem dyka upp lite var stans på inredningsbloggar och på instagram, bokgranen. Jag tycker att de är superfina och häromdagen kollade jag upp hur man knåpar ihop en. Superlätt ju! Här finns tex en guide. Den här första gav jag bort som en julhälsning till några nya vänner idag och det gick verkligen hem. Kul! I hängsnöret har jag fäst en oregelbunden guldstjärna och i snöret som hänger under granen sitter en liten julhälsning. Den här granen är gjord av The great Gatsby, vilket kändes lite kul med tanke på mottagarna som kanske inte är lika överdådiga (el tossiga) som Gatsby men ändå bjuder oss på en härlig rustik glamour.

1 kommentar:

Anna sa...

så fin!
(och jag som just till kvällen tänkt googla "bok-gran" slipper nu detta :)
tack och kram