onsdag 4 december 2013

nya bunnys

Min stora tjej är lite sjuk så jag har fått mysa med henne här hemma idag, en ganska spak liten 6-åring under filten hela dagen....ätandes piggelin ;-) Hopp om livet alltså. Förutom extratiden med Kiddet kom en bästis förbi och förgyllde dagen med lunch - det ljuvliga i att bo i den lilla staden där vi alltid är nära. Svipp svippp svipp - jobba hemma, hopp skutt - luncha med kompis (mig), svip svopp - på jobbet vid 13 igen. Inga transportsträckor. Att bo och arbeta i Härnösand är som att jobba 80% för man tjänar så enormt med tid på närheten. För övrigt så sitter jag här och skriver med SVTs Döden Döden Döden på tvn....inte mitt val normalt. Jag är en struts och har svårt med oundvikliga. Men programmet är på, Christian Gidlund är med, Sven Wolter talar om sina sista dagar med Viveca.....jag tittar men värjer mig. Döden alltså, jag är emot. Livet Livet Livet!
Tröja fr Monki, klänningen under likaså, kängor fr Tamaris

2 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Tröjan är verkligen jättefin och rolig! Tror jag måste ta ett varv på Monki :)

Garderobenmin sa...

Känns och ser dyrare ut än Monki tycker jag!