tisdag 17 maj 2011

en dagens mitt på dagen..när hände det senast

Mammaledig idag! Ska dock snart iväg och jobba på dagis med Kiddet och de andra underbara ungarna, solen skiner och livet känns fint.
Ännu bättre blir det av att jag är lite småkär i min nya blus/tunika fr Zara, jag menar kolla mönstret. Pippifåglar! Jiho! Jag känner mig lite som Virginia Woolf i den....kan inte förklara varför men det gör jag. Ett par svepande vida byxor under och en rundkullad hatt till så kanske jag blir inspirerad och skriver en klassiker. ;-)
Byxorna är fr H&M och kängorna fr Wera.
Pippifåglar!!!

Nu dagis, ikväll finmiddag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såå fin blus - så fin att jag faktiskt sprang till Zara o haffade en själv! Lustigt nog så visade jag bilden för maken som ville överraska mig på bröllopsdan så nu har jag två pippi-blusar - räcker med en kanske men fin är den : ) så tack för tipset : ). Kram fru O

Garderobenmin sa...

FruO - vist är den underbar! Haha, bra make där! Hälsa honom! Kram.