onsdag 4 maj 2011

pick me up

Det är så jädrans kallt igen och jag är trött. Måste nog lista några saker jag har att se fram emot och inse att jag verkligen inte ska gnälla på något.
1,) Jag och Maken ska på gala på fredag! Gala! Vi har barnvakt! Barnvakt! Hela natten! Hela natten! Jag tänker vara stassad till tänderna. Inget nytt men snyggt.
2,) På lördag är det årspremiär för övernattning i sommarhuset och vi får se det färdigmålat och klart. Inredningsbonanza i helgen alltså. Oh the joy!
3,) Nästa helg ska vi på en riktig finmiddag, dresscode och allt. Då är det elegant som gäller. Kul!
4,) Efter finmiddagen ska jag sätta mig på en nattbuss och åka till Stockholm och en tjejträff med mina äldsta bästisar (nästan alla kunde, snyft för dig YF). Vi ska bo på vandrarhem i gamla stan, alla i samma rum. Våningssängar och hela grejen! Oh the joy!

Se där ja, det bästa av liv trots tröttan. Vad är ni tacksamma för?

Inga kommentarer: