fredag 20 maj 2011

gå och lägg mig sa jag!

Alltså ikväll....vad har jag inte gjort....jag har tom putsat silvret.....seriöst, jag har putsat silver....allt inför morgondagens mat-happening. Jag kan ju omöjligen duka till mina ännu okända gäster med våra vanliga teskedar, nä, Makens urgamla och aldrig använda silverskedar måste det vara. Mycket bättre så. Nu går den här galna människan och lägger sig....hennes yngsta lilla tösabit vaknar förmodligen om ca 5 1/2 h. Se go dag då.
Mycket omtyckt och ganska gammal sidenkjol fr Zara, tisha fr H&M och kängor fr Wera.

4 kommentarer:

(early) B(ird) sa...

Ska man falla på nåt så är det i alla fall inte silvret, hahaha! Good luck!

Cilla sa...

Hoppas ni får en trevlig kväll, låter som en rolig ide.
Är lite nyfiken på hur det går till. :)
Cilla

Hanna sa...

Grymt snygg kjol, som ett helt konstverk! Brukar titta in här rätt ofta. Jag är en av de nya besökarna som inte skrivit nåt ännu..! Kul med täta uppdateringar!

YF sa...

Haha, ja jädrar anåda va gästerna ska få spegla sig i silvret! Ses ikväll, kram!