fredag 6 maj 2011

saker jag suktar lite efter

Att använda mina acneskor så här, utan på mina nya jeans. Kanske sportar jag detta nästa lördag då det vankas middag på lokal i huvudstaden.....men då måste jag hitta en sån där "top med eget existensberättigande" att ha till.....siden...färgglatt....med ngn slags krussidull.....hhm. ;-)
Converse till mina långa klänningar och kjolar. Kanske är det shoppingen jag gör nästa helg, ett par converse. Har aldrig ägt ett par....det ni.
Att få festfnissa med mina tjejer! Nästa helg så!!!

Nu öppna förskolan sedan korv&glass på stan. Ikväll - Gala!

Pics; thesartorialist.blogspot.com, hannaojohn.streetstyle46.se, theblondsalad.com

4 kommentarer:

Anna sa...

ooo acneskorna pa jeansen - mkt fint!
jag har haft converse i tonaren - men de ar sa himla svettiga ;) sa jag har aldrig kant nagon langtan tillbaka. tygskor funkar nog inte pa mig helt enkelt.

YF sa...

Rub it in bara, rub it in..... ;)

Jenny sa...

Åh, är också sugen på nya jeans. Och nya fina sommarkläder... Och längtar till nästa helg!

Garderobenmin sa...

Anna - mitt tips för att trivas i tygskor är att köpa en skinnsula och lägga i, då kan man till och med vara barfota i dem. Blir sulan äcklig byter man bara ut den mot en ny.
YF - rubbi rubbi ;-) Nä, snyyyft!
Jenny - jiho!