måndag 23 maj 2011

Mallis - den första av måååånga funderingar ;-)



Ok, vi (alltså mesta bästa gänget från Göteborg) har hyrt en villa på Mallorca. Vi hyr hus lite runt om då och då, hittills har vi bott i hus i Toscana, slott i Frankrike och en arkitektonisk dröm bland sanddynerna i Danmark plus ett litet sidospår på Österlen ;-) Men till sommaren är det alltså Mallis som gäller, som vi längtar. Längtar! Såklart ska vi vara så snygga som bara vi kan och här kommer ett första litet kollage på hur jag tänker. Outfiten ovan tänker jag mig är en typisk "vi har legat vid poolen hela förmiddagen och nu ska vi luncha på en uteservering och sedan dra förbi marknaden-outfit". Jag tänker även att på Mallis ska man verkligen leva ut sina lyxbohem-hippiedrömmar, typ smycken vid poolen, mycket scarfs och svepande tyger. (Men här finns ju även lyxyacht-stilen, mer marin, guldknappar och klassiska snitt. Typ Jackie Onassis....fast även hon hemföll ju ibland åt det mer bohemiska, ok jag babblar.)

3 kommentarer:

B sa...

Thats my Liten!!! Ryyys, känn hur Mallis kommer närmare! Lyxhippie, here we come!

marit sa...

Yes Gött!!! Kommer att bli alldeles utomordentligt som en dröm! Hatten skulle jag gärna bära, strosandes på stranden! kram kram M

Garderobenmin sa...

B - RYS!!! Börjar jag tänka på hur bra det ska bli så kan jag inte tänka på ngt annat....och måste hoppa upp och ner ett tag.
Marit - Som Maken skulle ha sagt, som en drömjävel. Kram å hälsa L