torsdag 19 maj 2011

Härlig grej 1.) Just nu doftar hela hemmet himmelskt, jag har provlagat den efterrätt som vi ska bjuda på i lördagens matstafett....hemlig såklart ;-) Har ni varit med i en matsatfett ngn gång? Här är det stort, jag tror att det är typ 400 pers med, cyklades mellan adresser kors och tvärs i stan hela kvällen. Sedan avslutas allt med en stor fest. Spännande...hoppas bara desserten blir bra.
Härlig grej 2.) Vi har sålt vår lägenhet i Göteborg! Tjoho!
Härlig grej 3.) Det ska vara sommar här i morgon och jag och ungarna är lediga! Hundarna är i plast och jag vet inte riktigt var de kommer ifrån men fina är de.
Jag har haft dessa svarta chinos i typ 100 år och aldrig har de känts klockrena. Jag har alltid önskat att de var smalare längst ner, idag tog jag helt sonika en säkerhetsnål och snodde ihop dem och rackarns vad bra de känns. Perfekt siluett. Aha, härlig grej 4!
Byxorna är fr H&M, tröjan fr Lindex och pumpsen också fr H&M.
Ihopsnott och snyggt!

Härlig grej 5.) Jag går och lägger mig nu.

5 kommentarer:

Jenny sa...

Snyggt, och med hundar!

Birgitta sa...

Grattis till försäljningen!
Berätta gärna mer om matstaffeten, lät spännade:)

Garderobenmin sa...

Jenny - första gången! ;-)
Birgitta - det kommer en redovisning ;-)

B sa...

Lite sorgligt ändå tycker vi nog att det är det här med försäljningen! Men men, vi siktar på sommarn när vi får se er igen - ge oss gärna inspirationskollage inför västkust, mallis och polen (?) - det gillar vi!

Garderobenmin sa...

B - tycker också att det är sorgligt, hela grejen med att lämna folk efter sig som man vill ha nära.