måndag 16 maj 2011

Måndagslista knyckt fr LindaK

åt jag: köttbullar på IKEA.
lyssnade jag på: dottern som sjöng Lalehs Vad ska det bli av dig (Hyfsat söt)
tittade jag på: just nu Nittileaks
skrattade jag: när Filip och Fredrik visade ett klipp från programmet Förlåt mig Aaahahahaha
sjöng jag: Vad ska det bli av mig...också
köpte jag: stortjejs stol toll Kiddet, barnstol till Kiddo, div andra IKEA-grejer
påbörjade jag: städning av lägenheten
lyckades jag: genomföra två bra möten
avslutade jag: eehhh
fick jag: kärlek fr döttrarna mina
valde jag: servetter i blått
lyckades jag: få Kiddet att somna själv
misslyckades jag: eehhh
ångrade jag: eehhh
höll jag på att: köpa en bäddsoffa......en annan dag
blev jag glad: när vi kom på att det blir bättre med en ny soffa i sommarhuset än ett nytt överddrag
blev jag arg när: eehhh
provade jag: att ha på mig min nya blus-tunika-grej fr Zara
ville jag: strunta i ett möte....men det gjorde jag alltså inte

Inga kommentarer: